רן ברץ: "מערכת המשפט כל כך מוטה, לא בטוח שהצדק ייצא לאור"

אסתי פלד No Comments on רן ברץ: "מערכת המשפט כל כך מוטה, לא בטוח שהצדק ייצא לאור"

"נתניהו חושב אסטרטגית והוא ינסה להוציא מעז מתוק בחקירות כנגדו", ך אומר ראש מערך ההסברה לשעבר רן ברץ בראיון ל'מהדורה המרכזית' | החלטות ראש הממשלה: "האם אנחנו רוצים להגיע למצב, שכל ההחלטות המדיניות של ישראל יקבל היועמ"ש כי רק הוא יודע מה מותר ומה אסור?" | האזינו

רן ברץ צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש מערך ההסברה במשרד ראש הממשלה לשעבר רן ברץ התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על המלצות לכתב אישום כנגד ראש הממשלה, "כל ההליך כאן מזוהם מראשיתו ועד סופו". הפרקליטות, המתנות ומחנה הימין.

דבר ראשון, "התהליך פגום מראשיתו ועד אחריתו, אם נתניהו ח"ו יורשע זה יצור תקדים משפטי שלא היה עד היום, דבר שמעלה תמיהות".

דבר שני, "יש כאן בעייה פלילית של הדלפות חסרות תקדים מתחילת החקירה ועד עכשיו, אפי' כתב החשדות הודלף לתקשורת לפני שהפוליטיקאים של נתניהו ראו את זה וזה לא נחקר".

הדבר השלישי, "זה העיתוי, בלי שום בעייה יכלו לחכות עם העניין עד לאחר הבחירות, מישהו כאן מיהר, כתב החשדות הוא לא ברמה גבוהה ובגלל שהזדרזו לרוץ עם העניין לפני הבחירות".

לחומרא: "היום התפרסם שהשופט טירקל חשב שאפשר לחכות, אם הדבר הזה נמצא במחלוקת תחשוב אם אתה הולך לקולא או לחומרא, והיועמ"ש בחר בחירה הלא נכונה".

קמפיין נתניהו: "נתניהו חושב אסטרטגית והוא ינסה להוציא ממנו את המתוק. היה עדיף שלא יקרה אבל כרגע הוא יחשוב אסטרטגית".

החזרת המתנות: "אני תמה על כל התיק, מילצ'ן נתו מתנות להרבה אנשים בפוליטיקה, אם היועמ"ש רואה שהמתנות לטעמו זה לא תקין, שישלח מכתב לנתניהו להפסיק ואפי' לדרוש להשיב את המתנות אבל כאן זה יתגלגל להפרת אמונים שזה לא מובן".

המערכת מוטה: "מבחינה משפטית כל התיקים הללו הם קלים, הבעייה שמערכת המשפט כל כך מוטה ולכן לא בטוח שהצדק ייצא לאור, כל פוליטיקאי מקבל החלטות ולכל פוליטיקאי יש לו חברים שנפגעים ממנו לפעמים, אבל בסוף לא יתנו לאף פוליטיקאי לקבל החלטות אלה רק היועמ"ש. זה הזוי".

הפרקליטות: "הטענות של נתניהו לא נשענים על האישים שעומדים מאחורי הפרקליטות אבל אכן מערכת המשפט התגייסה כנגד נתניהו".

האזינו לראיון המלא:

צילום: פלאש 90


0 תגובות